970

Olivera Kovačević: RTS uvek liči na aktuelnu vlast, nova sezona bez "Da, možda ne"

Emisija "Da, možda, ne" od ove sezone neće se emitovati na Radio-televiziji Srbije, a na ponudu da bira između Informativnog ili Zabavnog programa, autorka Olivera Kovačević izabrala je Zabavni jer, kako je rekla za Danas, u Informativnom je mnogo više prepreka nego što je navikla. Kovačević je dodala da RTS uvek liči na aktuelnu vlast.

"Emisija 'Da, možda, ne' od ove sezone neće se emitovati, jer mi je ponuđeno da biram između Zabavnog programa i emisije, pa sam izabrala Zabavni, jer u Informativnom programu danas ima mnogo više prepreka od onog na šta sam navikla", rekla je urednica zabavnog programa Radio-televizije Srbije Olivera Kovačević za Danas.

Kovačević je istakla da su mediji u Srbiji u "užasno lošem položaju", da je više propagande nego izveštaja, da je "sve više laži" i da je previše uvreda nego pristojnog ophođenja.

"Naravno da su novinari velikim delom krivci, ali pre nego što to izgovorite, vi lično razmislite o vašoj odgovornosti građanina", ukazala je Kovačević.

Na komentar jednog građanina na Fejsbuku da RTS liči na Pink, odgovorila je da ne može da se složi sa takvom ocenom.

"Uprkos raznim primedbama, RTS je i dalje jedna od retkih pristojnih televizija u Srbiji. RTS treba da zastupa interese svih građana i javni servis je uvek bio ogledalo upravo aktuelnog i političkog i društvenog trenutka. RTS uvek liči na aktuelnu vlast", rekla je Kovačević.

Komentarišući na zahtev čitalaca prenošenje Informera u vestima RTS, Kovačević je rekla da ima pet tužbi protiv tog lista i da misli da RTS nikada ne treba da objavljuje "vulgarne, grozne tvitove njihovog urednika".

Za ovo je, kako je dodala, odgovoran urednik Dnevnika, a ako vam kaže da je to neko od njega tražio, ili nadređeni urednik zahtevao, onda on ima pravo da kao odgovoran ne potpiše svoje ime ispod tog Dnevnika. Ona veruje da je ovaj slučaj bio incident koji se neće ponavljati.

Na jedno od pitanja o prelasku na televiziju N1, Kovačević je odgovorila da nije nikada razmatrala tu opciju, niti da je bilo takvih ponuda.

"Redovno gledam N1 i razumem koliko je teško raditi kada te bojkotuju predstavnici vlasti jer sam i ja u jednom periodu, radeći na BK, bila bojkotovana od najjače vladajuće partije", podsetila je ona.

"Međutim, tada je ipak bilo više učesnika u vlasti, samim tim i više centara moći, tako da se i u studiju mogao voditi dijalog sa dve strane. O prelasku na drugu televiziju nisam razmišljala i uglavnom sam radila na televizijama sa nacionalnom frekvencijom", rekla je Kovačević.